Werkplekbeheer Standaard

24×7 monitoring

Met 24x7 monitoring houden we je systemen continu en proactief in de gaten en krijgen we signalen wanneer er iets dreigt mis te gaan. Wanneer deze signalen bij ons binnenkomen, ondernemen we hierop actie zonder dat de medewerker hiervan iets merkt. Onder monitoring valt bijvoorbeeld de beschikbare schijfruimte, het gebruikte en beschikbare geheugen, de staat van de beveiliging van het systeem en of alle software up-to-date is.



Patchmanagement

Met behulp van slimme patchmanagement-software houden we de software op jouw systeem up-to-date. Regelmatig worden softwarepakketten voorzien van nieuwe patches en updates, waarbij geconstateerde beveiligingslekken worden gedicht. Een goede patchmanagement systeem zorgt ervoor dat:


  • Nieuwe securitypatches en updates geautomatiseerd worden geïnstalleerd;
  • Malwareaanvallen worden gereduceerd wanneer de software up-to-date is;
  • De richtlijnen in combinatie met de AVG-wetgeving worden nageleefd;
  • Deze efficiënt en kostenbesparend is.

Antivirus / Ransomware protectie

Managed antivirus in combinatie met Endpoint Detection and Response (EDR) helpt bij het tegenhouden van bekende en nog onbekende malware en virusinfecties. Wanneer er een probleeminfectie dreigt, krijgen wij hiervan melding en kunnen wij hierop direct anticiperen. De software wordt automatisch bijgewerkt naar de nieuwste versie wanneer deze beschikbaar is. Waar een traditionele (managed) antivirusoplossing dreigingen detecteert op basis van databases met bekende virussen die dagelijks worden bijgewerkt, maakt Endpoint Detection and Response gebruik van intelligentie en bekende patronen om naast bekende virussen ook onbekende virussen en ransomware te detecteren.



IT Servicedesk

Onze IT-servicedesk functioneert als centraal aanspreekpunt voor al je IT-vraagstukken. Een onderdeel van onze IT-servicedesk is het service level agreement waarmee wij nog beter kunnen voldoen aan jouw wensen. Dienstverleningsafspraken worden getoetst en daarmee worden de behoeften voor korte en lange termijn afgestemd. Het doel hiervan is het creëren van een dienstverlening met onze IT-servicedesk die meebeweegt met jouw organisatie.



Beheer op afstand

Met beheer op afstand beheren wij je IT-omgeving en controleren wij dagelijks automatisch door onze software-oplossingen je IT-infrastructuur op onder andere vrije schijfruimte, rendement, antivirus, back-ups en beveiligingszaken. Je hoeft je nooit meer zorgen te maken over back-ups, updates en beveiliging. Bij beheer op afstand wordt je IT-omgeving gemonitord en bewaakt en heb je een servicedesk voor al je IT-vragen. Daarnaast zijn wij ook beschikbaar voor het oplossen van problemen op afstand en gebruikersvragen.